İğne Oyası Baş Örtüsü

Siz okurlarım ve takipçilerim için bir farklı tasarım daha ekliyorum umarım beğenirsiniz  kendi modellerimden olan bir çok güzel olan  tasarımımı yayınlamaktan zevk alıyorum. bu tasarım annelerimizin kullanamsını istediğim ve hiç bir zaman sıkılmadan kullanacakları her kullanımlarında zevkle başlarında taşıyacakları bir tasarım iğne oyası olarakta bilinen bü örnek tasarım bana annemeden çeyizimde yaptırmıştı ve bende sizlerle paylaşmak istedim.bu tasarımları beni takip eden her kullanıcım için ve kullanıcılarımın yapacağı tasarımlarda hediye olarakta verilebilecek bir modeldir .
Yapımına gelecek olursak bu modelin yapımı  birazcık ustalık isteyen bir konudur.bu öreneği yapmadan önce bir müsvette kağıt üzerinde dikim sayılaronı yazar iseniz daha kolay yapmış olcaksınız ayrıca  önceden bir kaç kez iğne oyası işini yapmış olmak gerekiyor.eğer yapmamış iseniz bu modeli yapmak için diğer kolay modellerden bir kaç denenme yapmanızı öneririrm.
yapıma başlamadan önce baş örtüsünün kenarlarını iğne ile ufak dikişler alanak el ile dikmeyi unutmayalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder